Le Cru випустили дебютний міні-альбом
Київський дует наприкінці лютого представив слухачам свій перший міні-альбом "Лантух" та кліп на один трек з нього.
"Під час запису для Le Cru існує принципове правило — ми пишемо завжди все разом і наживо. Тобто ніякого накопичення окремих партій. Якщо вдалого тейку не вдається отримати за 2-3 рази, краще сесію перенести. Все має бути живим, сирим і потужним. Накопичувалися ми влітку 2019-го на Happy Records Studio, що розташована на території кіностудії Довженка. Режисер звукозапису — Дмитро Остроушко. Подальше зведення здійснив наш басист Данило Злобін.
Прагнення швидкого запису обумовлене ще й тим, що у нас досить швидко змінюється репертуар і, навіть, підхід до побудови композицій, саунд. Так під час цього запису ритм-секція була забезпечена, окрім бас-гітари, самотужки сконструйованим перкусійним інструментом — дошкою з вмонтованим мікрофоном, сигнал від якого йшов через процесор на комбік і вже з нього знімався іншим мікрофоном. Басист виконував драм партію правою ногою", — розповів у коментарі нашому виданню саксофоніст та учасник проєкту Павло Лісовський.
Обкладинку Павло також робив самостійно. На ній ми бачимо фото однієї з його арт брют скульптур (з іншими роботами можна ознайомитись тут).
На підтримку альбому в день його виходу гурт також представив кліп на пісню "Turtle".
"Відео на пісню Черепаха важко назвати концептуальним. Це наша перша спроба роботи з відео, тому вирішили почати з чогось не дуже складного. Але тут також керувалися принципом, щоб не було дуже банально і намагалися уникнути лінійного наративу. Це не оповідь, а ряд візуальних образів. Черепаха — істота, що живе у двох світах. Тож і у відео є деякі натяки на "подорож звідти туди" і навпаки", — додає Павло Лісовський.
Знімали відео частково на базі тієї ж Happy Records Studio, а от фрагменти з танцівницею були відзняті Ігорем Авдєєвим в Харкові. Танець виконала Ірина Авдєєва, дослідниця тілесних практик та культури японського танцю Буто, з якою колектив давно співпрацює в наших інших проєктах. Кліп монтував знову ж таки Павло Лісовський протягом осені-зими 2019-2020 років.
Зараз Le Cru готується до запису наступного релізу. Замість фут-перкусії музиканти уже використовують плейбек з прописаними партіями барабанів та більше нойз-синтів.
Le Cru – дует басиста Данила Злобіна та саксофоніста Павла Лісовського (Brovi Papy). Гурт виконує інструментальні композиції, а власний стиль визначає як панк-джаз. Музиканти також є одними з засновників та постійних учасників нойз-формації Paranoise Crew.
"Назва, взята з книги Клода Леві-Строса "Le Cru et le Cuit", в перекладі з французької означає "сире", що, власне, є характеристикою стилю гурту: відкритий, агресивний тембр саксофона лаконічними фразами вписано до панчевих басових рифів, електронна ритм-секція та синтезатори додають ембієнту. Це панк-джаз, у якому панк відверто превалює, відсилаючи до гуртів на кшталт Acoustic Ladyland, Ceramsc Dog, The Birthday Party та деяких робіт Майка Паттона. І жодних текстів", — йдеться у прес-релізі команди.
Le Cru у мережі:
https://www.facebook.com/lecruband/
https://soundcloud.com/user-396639859