Юрій Бондарчук випустив новий альбом
![](https://www.neformat.com.ua/images/imagecache/material_preview_600w/news/62569910_2771225566286089_5596014199646978048_n.jpg)
Юрій Бондарчук, учасник нині недіючого гурту oh, deer! та проекту Резидент, представив новий альбом "Екзиль".
"Героїня дебютного роману Маріші Пессл пояснює ведення щоденника словами свого батька: "Усе, що ти хочеш сказати, супроводжуй детальним коментарем і по можливості — наочними ілюстраціями. На задньому ряду завжди знайдеться блазень, який підніме свою товсту, в'ялу, мов ласт тюленя, руку і почне обурюватися: "Все зовсім не так, ви усе неправильно розповідаєте".
На новому альбомі Юрія Бондарчука "Екзиль" Маріша Пессл згадується вже у першій пісні. Як і в попередніх роботах музиканта, тут теж багато посилань на літературу — Тарас Шевченко, Наталка Білоцерківець, Джоан Дідіон та інші. Окремо варто виділити посилання на власні тексти, що створюють особливий мікрокосм виконавця. Якщо у пісні "Ніхто" (дебютний EP "Вдень і вночі", 2018) герой тільки задумується про імміграцію як порятунок від "ідіота Ляшка, нацистів у масках та жартів про Винника", то в "Екзилі" він, власне, ділиться першими враженнями свого "вигнання".
Також на новому релізі чи не вперше у творчості Бондарчука з'являються відсилання до фільмів та сучасного мистецтва. Подібно художникам "Відкритої групи", які дали можливість усім бажаючим взяти участь у Венеційській бієнале, автор поміщає в один контекст "Одісею" Гомера та цитату про мрії із фільму "Поганий Санта", американських художників Рушея та Раушенберга з їх українськими (житомирськими!) колегами Крабом та Камишним.
Рідний Житомир продовжує займати важливе місце у творчості Бондарчука, тільки тепер автор дивиться на нього інакше. Раніше місто ніби виштовхувало героя із себе ("Це свобода, якої не має Житомир, і яку я втрачаю тут щохвилини" — oh, deer! "теорія айсберга" або "Синоптики кажуть, стихія місто накриє, й ніхто не зуміє найближчим часом втекти із Житомира" — Резидент "Сніг" або "За спиною лишився Житомир, і якби я у ньому лишився, то напевно, що я би там спився і, ймовірно, у ньому й помер" — Юрій Бондарчук "Коліщатко"), тепер же воно манить його назад ("Коли світ нарешті спіймає мене, я попрошу тоді у Бога, хай мене поверне назад у Житомир" — іронічно висміює мемічний газетний заголовок автор у заключній пісні "Над прірвою у Житомирі").
У фільмі "Почати знову" тлом для запису музичного альбому для героїв став Нью-Йорк. Позбавлений можливості працювати у студійних умовах, Бондарчук також записав свої партії прямо на вулиці. Шум міста іноді то тут, то там виринає у піснях, створюючи відповідну атмосферу. Сам виконавець називає реліз "позажанровим". "Екзилю" й справді важко приписати якийсь окремий жанр, втім, йому сміливо можна проставляти теги lo-fi, spoken word і навіть hip-hop", - такий опис релізу знаходимо на сторінці його автора.
Саунд продюсером проекту залишився Сергій Воронов, учасник гурту Зэ Джозерс, а обкладинку для цього альбому, як і для попередніх релізів автора, створила художниця Іра Лисенко. Окрім Юри Бондарчука у записі також взяли участь Маріша Вольних, Сергій Гусак, Аркадій Зимбицький, Павло Нечитайло та Яна Шпачинська.
Треклист:
1. Екзиль
2. Нічне кіно
3. Олдбой
4. Одісея
5. Котобей
6. Мрія
7. Рік магічного мислення
8. Над прірвою у Житомирі
Альбом доступний на усіх популярних стрімінгових сервісах.
Нагадаємо, дебютний міні-альбом "Вдень і вночі" музикант випустив у червні 2018-го, а восени того ж року вийшов його другий міні-альбом "Чорне дзеркало".
Почитати рецензію на Юрій Бондарчук — Чорне дзеркало (2018) можна за цим посиланням.
Юрій Бондарчук у соцмережах:
https://www.facebook.com/uriy.bondarchuk
https://soundcloud.com/yuriibondarchuk